Sıkça Sorulan Sorular

B2B Nedir?
İşletmeden işletmeye ya da sıkça kullanılan İngilizce business-to-business ibaresinin kısaltılmış şekli B2B, şirketler arası pazarlama ya da satış uygulamalarına verilen addır.
 
B2B Bayilik Koşulları Nelerdir?
Vergi levhanızın bulunması ve aylık düzenli alışverişin yapılması yeterlidir. Linkten detayları inceleyebilirsiniz.
 
Nasıl sipariş verebilirim?
Websitemize üye olup bayiliğiniz onaylandıktan sonra toptan fiyat ve stok durumunu görüntüleyebilir, ürünlerinizi sepete ekleyerek siparişinizi tamamlarsınız. Ekip arkadaşlarımız siparişinizi hazırlayıp sizleri arayacaktır.
 
Sipariş sonrası ne yapmalıyım?
Siparişiniz sonrası ekip arkadaşlarımız ürünlerinizi hazırlar ve paketler. Ödeme için sizleri arayıp havale/eft veya mail order ile işleminiz tamamlanır. Kargonuz şube teslim veya ambar/kargo olarak yola çıkar ve tarafınıza bilgi verilir.
 
Ödeme Sistemi Nasıldır?
Ödemeleri havale/eft ve mail order yöntemi ile almaktayız.
 
Toptan iskonto oranınız nedir?
Ürün marka ve ödeme şekline göre iskonto oranları değişiklik göstermektedir. Ödemeyi yaparken muhasebe departmanı sizlere bilgi verecektir.
 
Taksitli satış yapılıyor mu?
Firmamızın anlaşmalı bankalarla vade farksız 6 taksit imkanı bulunmaktadır. Ek taksit imkanı için muhasebe departmanı ile görüşebilirsiniz.
 
Kargo ve ambar ücretleri ne kadardır ve kime aittir?
Kargo ve ambar ile yapılan tüm gönderilerin ücretleri siz bayilerimize aittir. Vereceğiniz siparişe göre kargo/ambar ücreti değişkenlik göstermektedir. Anlaşmalı kargo veya nakliye firmalarıyla uygun gönderi imkanımız mevcuttur. Sipariş sonrası tutarlar hakkında bilgi alabilirsiniz.
 
Bayilik için ücret talebi var mıdır?
Firmamız bayilik için herhangi bir ücret talebinde bulunmaz. Ancak siparişlerinizin olmaması durumunda sistem üyeliğinizi otomatik olarak pasife alacaktır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.